Monday, February 21, 2011

rasa hati...

entah di mana silapku...aku sendiri tidak pasti.setelah aku duduk berfikir dan bermuhasabah diriku, akhirnya aku temui jawapan kepada permasalahan ini.mengapa aku yang dipersalahkan walaupun ianya bukan salahku.tegakah aku terus membiarkan keadaan ini berlarutan.tidak, aku tidak sanggup untuk berkeadaan seperti ini.biarlah aku yang mengalah.kata seorang teman yang beralah tidak semestinya kalah.mungkin menjadi orang pertama menghulurkan tangan memohon maaf adalah lebih baik. namun huluran salam kemaafan ku di pandang sepi seperti tiada nilai pada matanya. apakah yang perlu aku lakukan. aku tidak bisa untuk terus membiarkan keadaan ini berlarutan.

Ya Allah...bantulah hambamu ini. sesungguhnya aku insan yang lemah. aku lemah dan gagal dalam menjadi seorang sahabat yang baik. kepada MU Ya Allah...aku memohon diberi kekuatan untuk terus menghadapi hari-hari seterusnya. semoga semuanya kembali seperti sediakala.

1 comments:

tenang_aku said...

indahnya hidup ini pabila masa menempuhi kesukaran dan kesedihan kitakan kembali meminta pertolongan Allah